KZ Invest Kupa 1.forduló

Nevezési lista Eredmények Megosztás
ss3 - Abszolút szakasz eredmény
# Versenyző
#rajt.sz autó
Kat. Idő Kül.
1.
Kovács Colos Robi
#8 Audi
2 1:02.410
2.
Kovács Colos Robi
#90 Audi
x 1:03.920 +1.510
+1.510
3.
Karsai Tamás
#88 Bmw M3
x 1:04.400 +1.990
+0.480
4.
Karsai Tamás
#12 Bmw M3
2 1:04.700 +2.290
+0.300
5.
Géczy Tamás
#5 Citroen C2R2
1 1:04.780 +2.370
+0.080
6.
Karsai Tamás
#1 Bmw M3
1 1:05.040 +2.630
+0.260
7.
Gindeli Balázs
#11 Audi TT
2 1:05.120 +2.710
+0.080
8.
Szikszai Bészi
#2 Bmw
1 1:05.640 +3.230
+0.520
9.
Hodosi Gábor
#3 Lada 2107
1 1:05.710 +3.300
+0.070
10.
Gabulya Pál
#20 Audi 90 Quatt
2 1:05.760 +3.350
+0.050
11.
Elek Gábor
#4 Lada
1 1:05.840 +3.430
+0.080
12.
Pálfi Dávid
#26 Bmw 325i
3 1:05.990 +3.580
+0.150
13.
Hodosi Gábor
#95 Lada 2107
x 1:06.080 +3.670
+0.090
14.
Deczki Zoltán
#24 Mitsubishi Ecl
3 1:06.340 +3.930
+0.260
15.
Gindeli Balázs
#109 Audi TT
x 1:06.600 +4.190
+0.260
16.
Deczki Lajos
#23 VW Golf
3 1:06.970 +4.560
+0.370
17.
Elek Csaba
#66 Lada
5 1:07.010 +4.600
+0.040
18.
Pálfi Dávid
#87 Bmw 325i
x 1:07.050 +4.640
+0.040
19.
Szabó István
#25 Bmw 320
3 1:07.120 +4.710
+0.070
20.
Gyurkó Tibor
#10 Audi TT
2 1:07.200 +4.790
+0.080
21.
Elek Gábor
#93 Lada
x 1:07.220 +4.810
+0.020
22.
Széll Mihály
#30 Audi
3 1:07.400 +4.990
+0.180
23.
Elek Gábor
#49 Lada
4 1:07.410 +5.000
+0.010
24.
Lek László
#56 Peugeot 306
4 1:07.550 +5.140
+0.140
25.
Széll Péter
#102 VW Golf
x 1:07.700 +5.290
+0.150
26.
Gellén Ferenc
#74 Lada 2107
5 1:07.740 +5.330
+0.040
27.
Kövér László
#75 Lada 2105
5 1:07.760 +5.350
+0.020
28.
Deczki Tamás
#43 Mitsubishi Ecl
4 1:07.780 +5.370
+0.020
29.
Török Bálint
#31 Bmw 325i
3 1:07.810 +5.400
+0.030
30.
Széll Mihály
#39 VW Golf
4 1:07.820 +5.410
+0.010
31.
Széll Péter
#51 VW Golf
4 1:07.870 +5.460
+0.050
=
Szécsi Sándor
#35 Honda accord
3 1:07.870 +5.460
33.
ifj Deczki Lajos
#48 Alfa Romeo
4 1:08.100 +5.690
+0.230
34.
Széll Mihály
#92 VW Golf
x 1:08.150 +5.740
+0.050
35.
Csapó Roland
#72 Lada 2107
5 1:08.300 +5.890
+0.150
36.
Sütő István
#28 Bmw 325i
3 1:08.380 +5.970
+0.080
37.
Elek Csaba
#103 Lada
x 1:08.400 +5.990
+0.020
38.
Kuti János
#16 Bmw M3
2 1:08.530 +6.120
+0.130
=
Murányi Csaba
#14 Bmw 4400
2 1:08.530 +6.120
40.
Széll Mihály
#108 Audi
x 1:08.600 +6.190
+0.070
41.
Kovács Ernő
#47 Lada 1600
5 1:08.720 +6.310
+0.120
42.
Szőllősi Tamás
#29 Bmw e36
3 1:08.800 +6.390
+0.080
43.
Széll Mihály
#50 Audi
4 1:08.890 +6.480
+0.090
44.
Király Pocos László
#114 Bmw 332ix
x 1:09.000 +6.590
+0.110
45.
Kapros Viktor
#70 Honda
5 1:09.020 +6.610
+0.020
46.
Apponyi Gergő
#91 Bmw 325i
x 1:09.150 +6.740
+0.130
47.
Apponyi Gergő
#21 Bmw 325i
3 1:09.330 +6.920
+0.180
48.
Sütő István
#105 Bmw 325i
x 1:09.400 +6.990
+0.070
49.
Taskó Rodrigó
#94 Bmw 330
x 1:09.570 +7.160
+0.170
50.
Szabó István
#46 Bmw 320
4 1:09.580 +7.170
+0.010
51.
Gyurkó Tibor
#110 Audi TT
x 1:09.600 +7.190
+0.020
52.
Pogácsás Sándor
#69 Lada 2107
5 1:09.760 +7.350
+0.160
53.
Csapó Miklós
#34 Bmw 325i
3 1:09.790 +7.380
+0.030
54.
Szatmári Milán
#107 Bmw
x 1:10.000 +7.590
+0.210
55.
Kuti János
#58 Bmw e36
4 1:10.130 +7.720
+0.130
56.
Kovács Ernő
#100 Lada 1600
x 1:10.250 +7.840
+0.120
57.
Szilágyi Csaba
#53 Bmw e36
4 1:10.280 +7.870
+0.030
58.
Csapó Attila
#81 Lada 2107
5 1:10.360 +7.950
+0.080
59.
Oláh Éva
#44 Peugeot 306
4 1:10.450 +8.040
+0.090
60.
Kuti János
#118 Bmw M3
x 1:10.500 +8.090
+0.050
61.
Hodosán Roland
#73 Mitsubishi
5 1:10.570 +8.160
+0.070
62.
Szatmári Milán
#18 Bmw
2 1:10.730 +8.320
+0.160
63.
Németh Lóránd
#9 Audi TT
2 1:10.920 +8.510
+0.190
64.
Nagy Norbert
#27 Bmw e30
3 1:11.010 +8.600
+0.090
65.
Fintor Zoltán
#61 Lada 2107
4 1:11.030 +8.620
+0.020
66.
Kandrák Csaba
#36 Bmw 325i
3 1:11.090 +8.680
+0.060
67.
Fintor Zoltán
#112 Lada 2105
x 1:11.100 +8.690
+0.010
68.
Csonka Norbert
#41 Lada 2105
4 1:11.230 +8.820
+0.130
69.
Szilágyi Richárd
#42 Bmw e36
4 1:11.300 +8.890
+0.070
70.
Borbély Mihály
#57 Lada 2107
4 1:11.310 +8.900
+0.010
71.
Vojsánszki Andor
#99 Lada 2105
x 1:11.640 +9.230
+0.330
72.
Bráner János
#84 Lada 2107
5 1:11.820 +9.410
+0.180
73.
Szilágyi Richárd
#117 Bmw e36
x 1:11.900 +9.490
+0.080
74.
Stelbaczki Tamás
#78 Lada 2101
5 1:11.920 +9.510
+0.020
75.
Nagy Norbert
#101 Bmw e30
x 1:12.280 +9.870
+0.360
76.
Bálega Tamás
#54 Lada 1700
4 1:12.340 +9.930
+0.060
77.
Horváth Miklós
#62 Lada 2107
5 1:12.450 +10.040
+0.110
78.
Hodosán Roland
#120 Mitsubishi
x 1:12.500 +10.090
+0.050
79.
Kovács László
#37 Bmw e30
3 1:12.940 +10.530
+0.440
80.
Dudás István Márton
#40 Bmw e36
4 1:12.990 +10.580
+0.050
81.
Szikszai Bészi
#119 Bmw
x 1:13.000 +10.590
+0.010
82.
Tóth Zoltán
#97 Bmw 320
x 1:13.170 +10.760
+0.170
83.
Tőkés Attila
#17 Bmw M3
2 1:13.280 +10.870
+0.110
84.
Hodosán Roland
#60 Mitsubishi
4 1:13.640 +11.230
+0.360
85.
Tőkés Attila
#125 Bmw M3
x 1:13.800 +11.390
+0.160
86.
Baranyi Legenda Péter
#19 Bmw
2 1:14.250 +11.840
+0.450
87.
Kovács László
#127 Bmw e30
x 1:14.300 +11.890
+0.050
88.
Pánya Péter
#130 Suzuki
5 1:14.400 +11.990
+0.100
89.
Murányi Csaba
#116 Bmw 4400
x 1:14.600 +12.190
+0.200
90.
Kelemen Csaba
#104 Lada 1.3
x 1:14.800 +12.390
+0.200
91.
Hevesi László
#59 Bmw 520i
4 1:14.860 +12.450
+0.060
92.
Halász Róbert
#15 Bmw
2 1:15.070 +12.660
+0.210
93.
Parádi Róbert
#124 Lada vfts
x 1:15.100 +12.690
+0.030
=
Szőllősi Tamás
#106 Bmw e36
x 1:15.100 +12.690
95.
Tóth Gergő
#65 Lada 2101
5 1:15.150 +12.740
+0.050
96.
Szabó István
#98 Bmw 320
x 1:15.370 +12.960
+0.220
97.
Szilágyi Csaba
#129 Bmw e36
x 1:15.400 +12.990
+0.030
98.
Kelemen István
#79 Lada 1.3
5 1:15.450 +13.040
+0.050
99.
Hevesi Imre
#52 Bmw 520i
4 1:16.230 +13.820
+0.780
100.
Parádi Róbert
#6 Lada vfts
1 1:16.300 +13.890
+0.070
101.
Kandrák Csaba
#122 Bmw 325i
x 1:16.400 +13.990
+0.100
102.
Szala Zsolt
#83 Lada 2107
5 1:16.550 +14.140
+0.150
103.
Bálega Tamás
#123 Lada 1700
x 1:16.800 +14.390
+0.250
104.
Tóth Zoltán
#45 Bmw 320
4 1:16.860 +14.450
+0.060
105.
Fehérvári Mihály
#80 Lada 2101
5 1:18.060 +15.650
+1.200
106.
Kövesdi Mihály
#67 Lada 2101
5 1:18.280 +15.870
+0.220
107.
Tóth József
#64 Lada 2107
5 1:18.350 +15.940
+0.070
108.
Kóródi József
#38 Bmw
3 1:19.130 +16.720
+0.780
109.
Németh Mihály
#76 Lada 2105
5 1:19.440 +17.030
+0.310
110.
Bencze Sándor
#33 Bmw
3 1:20.140 +17.730
+0.700
111.
Csapó Roland
#115 Lada
x 1:20.500 +18.090
+0.360
112.
Makó Gergő
#82 Lada 2101
5 1:21.450 +19.040
+0.950
113.
Szala Zsolt
#128 Lada 2107
x 1:21.600 +19.190
+0.150
114.
Németh Mihály
#121 Lada 2105
x 1:24.300 +21.890
+2.700
115.
Nagy Tibor
#77 Lada 1500
5 1:26.060 +23.650
+1.760
116.
Vincze Mihály Dániel
#71 Lada 2107
5 1:27.920 +25.510
+1.860
117.
Csonka Norbert
#96 Lada 2105
x 1:29.670 +27.260
+1.750
118.
Csapó Attila
#126 Lada 2107
x 1:29.900 +27.490
+0.230
119.
Vojsánszki Andor
#85 Lada 2105
5 1:35.120 +32.710
+5.220
120.
Hok András
#111 Audi 90 Quatt
x 3:33.300 +2:30.890
+1:58.180
121.
Bencze Sándor
#89 Bmw
x 3:33.330 +2:30.920
+0.030
=
Hok András
#7 Audi 90 Quatt
2 3:33.330 +2:30.920
=
Kelemen Csaba
#68 Lada 1.3
5 3:33.330 +2:30.920
=
Király Pocos László
#13 Bmw 332ix
2 3:33.330 +2:30.920
Összetett eredmény
# Versenyző
#rajt.sz autó
Kat. Idő Kül.
1.
4.
Kovács Colos Robi
#8 Audi

2
1:02.410

2.
1.
Hok András
#7 Audi 90 Quatt

2
1:02.880
+0.470
+0.470
3.
2.
Kovács Colos Robi
#90 Audi

x
1:03.490
+1.080
+0.610
4.
3.
Hok András
#111 Audi 90 Quatt

x
1:03.600
+1.190
+0.110
5.
6.
Karsai Tamás
#88 Bmw M3

x
1:04.400
+1.990
+0.800
6.
5.
Szikszai Bészi
#2 Bmw

1
1:04.480
+2.070
+0.080
7.
Szikszai Bészi
#119 Bmw

x
1:04.600
+2.190
+0.120
8.
9.
Karsai Tamás
#12 Bmw M3

2
1:04.700
+2.290
+0.100
9.
19.
Géczy Tamás
#5 Citroen C2R2

1
1:04.780
+2.370
+0.080
10.
8.
Gindeli Balázs
#109 Audi TT

x
1:04.800
+2.390
+0.020
11.
Karsai Tamás
#1 Bmw M3

1
1:05.040
+2.630
+0.240
12.
Gindeli Balázs
#11 Audi TT

2
1:05.120
+2.710
+0.080
13.
10.
Gabulya Pál
#20 Audi 90 Quatt

2
1:05.520
+3.110
+0.400
14.
41.
Hodosi Gábor
#3 Lada 2107

1
1:05.710
+3.300
+0.190
15.
16.
Elek Gábor
#4 Lada

1
1:05.840
+3.430
+0.130
16.
41.
Pálfi Dávid
#26 Bmw 325i

3
1:05.990
+3.580
+0.150
17.
13.
Lek László
#56 Peugeot 306

4
1:06.080
+3.670
+0.090
=
40.
Hodosi Gábor
#95 Lada 2107

x
1:06.080
+3.670
19.
14.
Taskó Rodrigó
#22 Bmw 330

3
1:06.120
+3.710
+0.040
20.
28.
Deczki Zoltán
#24 Mitsubishi Ecl

3
1:06.340
+3.930
+0.220
21.
15.
Elek Csaba
#103 Lada

x
1:06.600
+4.190
+0.260
22.
17.
Taskó Rodrigó
#94 Bmw 330

x
1:06.840
+4.430
+0.240
23.
18.
ifj Deczki Lajos
#48 Alfa Romeo

4
1:06.870
+4.460
+0.030
24.
45.
Deczki Lajos
#23 VW Golf

3
1:06.970
+4.560
+0.100
25.
32.
Elek Csaba
#66 Lada

5
1:07.010
+4.600
+0.040
26.
96.
Pálfi Dávid
#87 Bmw 325i

x
1:07.050
+4.640
+0.040
27.
20.
Elek Gábor
#49 Lada

4
1:07.100
+4.690
+0.050
28.
48.
Szabó István
#25 Bmw 320

3
1:07.120
+4.710
+0.020
=
21.
Elek Gábor
#93 Lada

x
1:07.120
+4.710
30.
43.
Gyurkó Tibor
#10 Audi TT

2
1:07.200
+4.790
+0.080
31.
22.
Széll Mihály
#92 VW Golf

x
1:07.280
+4.870
+0.080
32.
23.
Széll Péter
#102 VW Golf

x
1:07.300
+4.890
+0.020
33.
24.
Széll Mihály
#39 VW Golf

4
1:07.360
+4.950
+0.060
34.
26.
Széll Mihály
#30 Audi

3
1:07.400
+4.990
+0.040
35.
25.
Széll Mihály
#50 Audi

4
1:07.510
+5.100
+0.110
36.
27.
Gyurkó Tibor
#110 Audi TT

x
1:07.700
+5.290
+0.190
37.
32.
Gellén Ferenc
#74 Lada 2107

5
1:07.740
+5.330
+0.040
38.
52.
Kövér László
#75 Lada 2105

5
1:07.760
+5.350
+0.020
39.
Deczki Tamás
#43 Mitsubishi Ecl

4
1:07.780
+5.370
+0.020
40.
29.
Csapó Miklós
#34 Bmw 325i

3
1:07.790
+5.380
+0.010
41.
38.
Török Bálint
#31 Bmw 325i

3
1:07.810
+5.400
+0.020
42.
34.
Széll Péter
#51 VW Golf

4
1:07.870
+5.460
+0.060
=
57.
Szécsi Sándor
#35 Honda accord

3
1:07.870
+5.460
44.
30.
Sütő István
#105 Bmw 325i

x
1:08.000
+5.590
+0.130
45.
31.
Kovács Ernő
#47 Lada 1600

5
1:08.010
+5.600
+0.010
46.
33.
Kuti János
#16 Bmw M3

2
1:08.160
+5.750
+0.150
47.
66.
Csapó Roland
#72 Lada 2107

5
1:08.300
+5.890
+0.140
48.
35.
Sütő István
#28 Bmw 325i

3
1:08.310
+5.900
+0.010
49.
36.
Széll Mihály
#108 Audi

x
1:08.400
+5.990
+0.090
=
36.
Csapó Roland
#115 Lada

x
1:08.400
+5.990
51.
37.
Király Pocos László
#13 Bmw 332ix

2
1:08.470
+6.060
+0.070
52.
44.
Murányi Csaba
#14 Bmw 4400

2
1:08.530
+6.120
+0.060
53.
42.
Dudás István Márton
#40 Bmw e36

4
1:08.600
+6.190
+0.070
=
42.
Király Pocos László
#114 Bmw 332ix

x
1:08.600
+6.190
55.
54.
Szőllősi Tamás
#29 Bmw e36

3
1:08.800
+6.390
+0.200
56.
46.
Pánya Péter
#130 Suzuki

5
1:08.900
+6.490
+0.100
57.
47.
Szilágyi Csaba
#129 Bmw e36

x
1:09.000
+6.590
+0.100
58.
73.
Kapros Viktor
#70 Honda

5
1:09.020
+6.610
+0.020
59.
48.
Kuti János
#118 Bmw M3

x
1:09.100
+6.690
+0.080
60.
49.
Kovács László
#37 Bmw e30

3
1:09.130
+6.720
+0.030
61.
55.
Apponyi Gergő
#91 Bmw 325i

x
1:09.150
+6.740
+0.020
62.
50.
Tőkés Attila
#17 Bmw M3

2
1:09.170
+6.760
+0.020
63.
51.
Kovács Ernő
#100 Lada 1600

x
1:09.200
+6.790
+0.030
=
51.
Tőkés Attila
#125 Bmw M3

x
1:09.200
+6.790
65.
53.
Fintor Zoltán
#112 Lada 2105

x
1:09.300
+6.890
+0.100
=
53.
Murányi Csaba
#116 Bmw 4400

x
1:09.300
+6.890
67.
85.
Apponyi Gergő
#21 Bmw 325i

3
1:09.330
+6.920
+0.030
68.
56.
Hodosán Roland
#60 Mitsubishi

4
1:09.380
+6.970
+0.050
69.
58.
Kovács László
#127 Bmw e30

x
1:09.500
+7.090
+0.120
70.
59.
Szabó István
#98 Bmw 320

x
1:09.530
+7.120
+0.030
71.
72.
Szabó István
#46 Bmw 320

4
1:09.580
+7.170
+0.050
72.
60.
Kuti János
#58 Bmw e36

4
1:09.600
+7.190
+0.020
73.
61.
Pogácsás Sándor
#69 Lada 2107

5
1:09.690
+7.280
+0.090
74.
62.
Szatmári Milán
#107 Bmw

x
1:09.700
+7.290
+0.010
75.
63.
Szilágyi Csaba
#53 Bmw e36

4
1:09.760
+7.350
+0.060
76.
64.
Szőllősi Tamás
#106 Bmw e36

x
1:10.000
+7.590
+0.240
77.
65.
Szilágyi Richárd
#117 Bmw e36

x
1:10.100
+7.690
+0.100
78.
66.
Fintor Zoltán
#61 Lada 2107

4
1:10.230
+7.820
+0.130
79.
67.
Szatmári Milán
#18 Bmw

2
1:10.280
+7.870
+0.050
80.
68.
Hodosán Roland
#120 Mitsubishi

x
1:10.300
+7.890
+0.020
=
68.
Kandrák Csaba
#122 Bmw 325i

x
1:10.300
+7.890
82.
69.
Oláh Éva
#44 Peugeot 306

4
1:10.320
+7.910
+0.020
83.
91.
Csapó Attila
#81 Lada 2107

5
1:10.360
+7.950
+0.040
84.
70.
Horváth Miklós
#62 Lada 2107

5
1:10.540
+8.130
+0.180
85.
79.
Hodosán Roland
#73 Mitsubishi

5
1:10.570
+8.160
+0.030
86.
71.
Csapó Attila
#126 Lada 2107

x
1:10.800
+8.390
+0.230
87.
103.
Németh Lóránd
#9 Audi TT

2
1:10.920
+8.510
+0.120
88.
74.
Tóth Gergő
#65 Lada 2101

5
1:10.970
+8.560
+0.050
89.
84.
Nagy Norbert
#27 Bmw e30

3
1:11.010
+8.600
+0.040
90.
83.
Kandrák Csaba
#36 Bmw 325i

3
1:11.090
+8.680
+0.080
91.
111.
Csonka Norbert
#41 Lada 2105

4
1:11.230
+8.820
+0.140
92.
81.
Szilágyi Richárd
#42 Bmw e36

4
1:11.300
+8.890
+0.070
=
75.
Bálega Tamás
#123 Lada 1700

x
1:11.300
+8.890
94.
76.
Borbély Mihály
#57 Lada 2107

4
1:11.310
+8.900
+0.010
95.
76.
Parádi Róbert
#6 Lada vfts

1
1:11.400
+8.990
+0.090
96.
77.
Nagy Norbert
#101 Bmw e30

x
1:11.580
+9.170
+0.180
97.
82.
Vojsánszki Andor
#99 Lada 2105

x
1:11.640
+9.230
+0.060
98.
78.
Kóródi József
#38 Bmw

3
1:11.700
+9.290
+0.060
99.
80.
Bráner János
#84 Lada 2107

5
1:11.750
+9.340
+0.050
100.
104.
Stelbaczki Tamás
#78 Lada 2101

5
1:11.920
+9.510
+0.170
101.
92.
Bálega Tamás
#54 Lada 1700

4
1:12.340
+9.930
+0.420
102.
86.
Vojsánszki Andor
#85 Lada 2105

5
1:12.410
+10.000
+0.070
103.
87.
Bencze Sándor
#33 Bmw

3
1:12.556
+10.146
+0.146
104.
88.
Hevesi László
#59 Bmw 520i

4
1:12.570
+10.160
+0.014
105.
89.
Kelemen Csaba
#104 Lada 1.3

x
1:12.600
+10.190
+0.030
106.
90.
Tóth Zoltán
#97 Bmw 320

x
1:12.820
+10.410
+0.220
107.
93.
Parádi Róbert
#124 Lada vfts

x
1:12.900
+10.490
+0.080
108.
94.
Kelemen Csaba
#68 Lada 1.3

5
1:13.250
+10.840
+0.350
109.
95.
Baranyi Legenda Péter
#19 Bmw

2
1:13.290
+10.880
+0.040
110.
97.
Hevesi Imre
#52 Bmw 520i

4
1:13.790
+11.380
+0.500
111.
98.
Tóth Zoltán
#45 Bmw 320

4
1:13.880
+11.470
+0.090
112.
99.
Csonka Norbert
#96 Lada 2105

x
1:14.680
+12.270
+0.800
113.
101.
Halász Róbert
#15 Bmw

2
1:15.070
+12.660
+0.390
114.
100.
Kelemen István
#79 Lada 1.3

5
1:15.330
+12.920
+0.260
115.
102.
Vincze Mihály Dániel
#71 Lada 2107

5
1:16.050
+13.640
+0.720
116.
105.
Szala Zsolt
#83 Lada 2107

5
1:16.550
+14.140
+0.500
117.
106.
Bencze Sándor
#89 Bmw

x
1:17.260
+14.850
+0.710
118.
113.
Fehérvári Mihály
#80 Lada 2101

5
1:18.060
+15.650
+0.800
119.
116.
Kövesdi Mihály
#67 Lada 2101

5
1:18.280
+15.870
+0.220
120.
109.
Tóth József
#64 Lada 2107

5
1:18.350
+15.940
+0.070
121.
107.
Szala Zsolt
#128 Lada 2107

x
1:19.300
+16.890
+0.950
122.
114.
Németh Mihály
#76 Lada 2105

5
1:19.440
+17.030
+0.140
123.
108.
Németh Mihály
#121 Lada 2105

x
1:19.800
+17.390
+0.360
124.
110.
Nagy Tibor
#77 Lada 1500

5
1:20.790
+18.380
+0.990
125.
112.
Balogh Milán
#86 Lada 1500

5
1:21.400
+18.990
+0.610
126.
115.
Makó Gergő
#82 Lada 2101

5
1:21.450
+19.040
+0.050
127.
117.
Makó Zoltán
#63 Lada 2107

5
3:33.330
+2:30.920
+2:11.880
=
117.
Kovács Sándor
#55 Mercedes

4
3:33.330
+2:30.920