KZ Invest Kupa 2.forduló

Nevezési lista Eredmények Információk Megosztás
SS3 - Abszolút szakasz eredmény
# Versenyző
#rajt.sz autó
Kat. Idő Kül.
1.
Vaskó Dominik
#2 Peugeot 208 RX
1 51.590
2.
ifj Nagy Lajos
#5 Bmw M3
2 51.740 +0.150
+0.150
3.
ifj Nagy Lajos
#76 Bmw M3
x 51.850 +0.260
+0.110
4.
Gyurkó Tibor
#87 Audi S3
x 52.850 +1.260
+1.000
5.
Gyurkó Tibor
#9 Audi S3
2 52.880 +1.290
+0.030
6.
Nagy Lajos
#71 Bmw M3
x 53.090 +1.500
+0.210
7.
Lek László Zoltán
#37 Peugeot 306
4 53.360 +1.770
+0.270
8.
G Nagy Zoltán
#7 Bmw 325
2 53.780 +2.190
+0.420
9.
G Nagy Zoltán
#86 Bmw 325
x 53.880 +2.290
+0.100
10.
G Nagy Zoltán
#25 Bmw 325
3 54.330 +2.740
+0.450
11.
Nagy Lajos
#12 Bmw M3
2 54.350 +2.760
+0.020
12.
Kapros Viktor
#68 Suzuki Swift S
x 54.570 +2.980
+0.220
13.
Hok András
#4 Audi 90 Quattro
2 54.810 +3.220
+0.240
14.
Gindeli Balázs
#10 Audi TT
2 54.860 +3.270
+0.050
15.
Kapros Viktor
#46 Suzuki Swift S
5 54.870 +3.280
+0.010
16.
Kiss László Zsolt
#40 Honda Civic
4 54.920 +3.330
+0.050
17.
Lippai Tamás
#96 Lada 2105
x 55.330 +3.740
+0.410
18.
Géczy Tamás
#3 Citroen C2R2
1 55.390 +3.800
+0.060
19.
G Nagy Tamás
#85 Bmw 5.0
x 55.850 +4.260
+0.460
20.
Apponyi Gergő
#30 Bmw 325
3 56.000 +4.410
+0.150
21.
Pálfi Dávid
#26 Bmw 325
3 56.130 +4.540
+0.130
22.
Hok András
#83 Audi 90 Quattro
x 56.270 +4.680
+0.140
23.
G Nagy Tamás
#11 Bmw 5.0
2 56.280 +4.690
+0.010
24.
Apponyi Gergő
#82 Bmw 325
x 56.330 +4.740
+0.050
25.
Gindeli Balázs
#84 Audi TT
x 56.420 +4.830
+0.090
26.
Nagy Norbert
#23 Bmw e30
3 56.630 +5.040
+0.210
27.
Nagy Norbert
#75 Bmw e30
x 56.730 +5.140
+0.100
=
Csapó Roland
#63 Lada 2107
5 56.730 +5.140
29.
Veres Tibor
#88 VW Golf
x 56.740 +5.150
+0.010
30.
Fazekas Barnabás
#41 Peugeot 306 Gti
4 56.940 +5.350
+0.200
31.
Karsai Tamás
#19 Lancia Delta
2 56.980 +5.390
+0.040
32.
Lippai Tamás
#54 Lada 2105
5 57.160 +5.570
+0.180
33.
Veres Tibor
#15 VW Golf
2 57.580 +5.990
+0.420
34.
Karsai Tamás
#1 Lada VFTS
1 57.600 +6.010
+0.020
35.
Szécsi Sándor
#28 Honda Accord
3 57.940 +6.350
+0.340
36.
Liszkai Ádám
#35 Mazda 323
4 58.620 +7.030
+0.680
37.
Magyar András
#14 Bmw 328
2 58.710 +7.120
+0.090
38.
Csapó Attila
#47 Lada 2107
5 58.740 +7.150
+0.030
39.
Hodosán Roland
#42 Bmw 2.0
4 59.000 +7.410
+0.260
40.
Magyar András
#94 Bmw 328
x 59.190 +7.600
+0.190
41.
Szilágyi Richárd
#95 Bmw
x 59.480 +7.890
+0.290
42.
Szilágyi Richárd
#38 Bmw e36
4 59.520 +7.930
+0.040
43.
Reiman Zoltán
#39 Lada 2101
4 59.530 +7.940
+0.010
44.
Pánya Péter
#55 Suzuki 1,3
5 59.590 +8.000
+0.060
45.
Nagy Balázs
#43 Mazda 323
4 59.740 +8.150
+0.150
46.
Albert Lajos
#56 Ford Fiesta
5 59.820 +8.230
+0.080
47.
Borbély Mihály Kopasz
#51 Lada 2107
5 1:00.300 +8.710
+0.480
48.
Kövér Bence
#64 Renault Twingo
5 1:02.320 +10.730
+2.020
49.
Magocsa János
#66 Lada VFTS
x 1:02.820 +11.230
+0.500
50.
Tóth István
#16 Bmw e36
2 1:02.850 +11.260
+0.030
51.
Lévai József
#21 Mercedes a210
3 1:03.000 +11.410
+0.150
52.
Karsai Tamás
#65 Lada VFTS
x 1:03.150 +11.560
+0.150
53.
Halász Róbert
#24 Bmw 530d
3 1:03.420 +11.830
+0.270
54.
Magocsa János
#34 Lada VFTS
4 1:03.590 +12.000
+0.170
55.
Reiman Krisztián
#61 Lada 1500
5 1:03.920 +12.330
+0.330
56.
Lévai Levente
#33 Mercedes a210
3 1:04.090 +12.500
+0.170
57.
Csapó Roland
#81 Lada 2107
x 1:05.250 +13.660
+1.160
58.
Pálfi Dávid
#78 Bmw 325
x 1:05.680 +14.090
+0.430
59.
Vida Sándor
#60 Lada 2105
5 1:06.800 +15.210
+1.120
60.
Halász Róbert
#74 Bmw 530d
x 1:06.910 +15.320
+0.110
61.
Török Bálint
#72 Bmw 325
x 1:08.300 +16.710
+1.390
62.
Sáfrán István
#8 Bmw e46
2 1:08.680 +17.090
+0.380
63.
Tóth István
#90 Bmw e36
x 1:09.200 +17.610
+0.520
64.
Szilágyi Tamás
#31 Bmw e36
3 1:09.270 +17.680
+0.070
65.
Szilágyi Tamás
#89 Bmw e36
x 1:09.850 +18.260
+0.580
66.
Kocsel Tibor
#29 Bmw e46 comp
3 1:10.520 +18.930
+0.670
67.
Tóth Gergő
#52 Lada 2101
5 1:10.860 +19.270
+0.340
68.
Majóczki Béla
#45 Lada 2105
5 1:11.150 +19.560
+0.290
69.
Molnár Roland
#50 Lada 2101
5 1:11.280 +19.690
+0.130
70.
Lackó Levente
#59 Lada 2107
5 1:14.530 +22.940
+3.250
71.
Tőkés Attila
#6 Bmw 3.6T
2 1:16.110 +24.520
+1.580
72.
Puskás Mihály
#79 Bmw e30
x 1:16.610 +25.020
+0.500
73.
Kovács Róbert
#18 Audi 1.9TDI
2 1:16.840 +25.250
+0.230
74.
Haklik Melinda
#17 Bmw e46
2 1:17.460 +25.870
+0.620
75.
Sáfrán István
#73 Bmw e46
x 1:18.100 +26.510
+0.640
76.
Török Bálint
#20 Bmw 325
3 1:18.840 +27.250
+0.740
77.
Kocsel Tibor
#91 Bmw e46 comp
x 1:19.690 +28.100
+0.850
78.
Tóth József
#49 Lada 2107
5 1:22.130 +30.540
+2.440
79.
Vincze Mihály Dániel
#48 Lada 2107
5 1:23.010 +31.420
+0.880
80.
Puskás Mihály
#27 Bmw e30
3 1:23.610 +32.020
+0.600
81.
Szoka Péter
#58 Lada 2105
5 1:28.030 +36.440
+4.420
82.
Csapó Attila
#92 Lada 2107
x 1:33.330 +41.740
+5.300
83.
Nagy Zoltán
#57 Lada VFTS
5 3:33.330 +2:41.740
+2:00.000
Összetett eredmény
# Versenyző
#rajt.sz autó
Kat. Idő Kül.
1.
10.
Vaskó Dominik
#2 Peugeot 208 RX

1
51.590

2.
9.
ifj Nagy Lajos
#5 Bmw M3

2
51.740
+0.150
+0.150
3.
1.
ifj Nagy Lajos
#76 Bmw M3

x
51.850
+0.260
+0.110
4.
8.
Gyurkó Tibor
#87 Audi S3

x
52.850
+1.260
+1.000
5.
6.
Gyurkó Tibor
#9 Audi S3

2
52.880
+1.290
+0.030
6.
3.
Nagy Lajos
#71 Bmw M3

x
53.090
+1.500
+0.210
7.
2.
G Nagy Zoltán
#86 Bmw 325

x
53.310
+1.720
+0.220
8.
5.
Lek László Zoltán
#37 Peugeot 306

4
53.360
+1.770
+0.050
9.
4.
Nagy Lajos
#12 Bmw M3

2
53.720
+2.130
+0.360
10.
11.
G Nagy Zoltán
#7 Bmw 325

2
53.780
+2.190
+0.060
11.
7.
G Nagy Zoltán
#25 Bmw 325

3
54.330
+2.740
+0.550
12.
20.
Kapros Viktor
#68 Suzuki Swift S

x
54.570
+2.980
+0.240
13.
46.
Hok András
#4 Audi 90 Quattro

2
54.810
+3.220
+0.240
14.
49.
Gindeli Balázs
#10 Audi TT

2
54.860
+3.270
+0.050
15.
19.
Kapros Viktor
#46 Suzuki Swift S

5
54.870
+3.280
+0.010
16.
13.
Kiss László Zsolt
#40 Honda Civic

4
54.920
+3.330
+0.050
17.
39.
Lippai Tamás
#96 Lada 2105

x
55.330
+3.740
+0.410
18.
14.
Géczy Tamás
#3 Citroen C2R2

1
55.390
+3.800
+0.060
19.
12.
Gindeli Balázs
#84 Audi TT

x
55.760
+4.170
+0.370
20.
18.
G Nagy Tamás
#85 Bmw 5.0

x
55.850
+4.260
+0.090
21.
23.
Apponyi Gergő
#30 Bmw 325

3
56.000
+4.410
+0.150
22.
16.
Pálfi Dávid
#26 Bmw 325

3
56.130
+4.540
+0.130
23.
27.
Hok András
#83 Audi 90 Quattro

x
56.270
+4.680
+0.140
24.
34.
G Nagy Tamás
#11 Bmw 5.0

2
56.280
+4.690
+0.010
25.
15.
Apponyi Gergő
#82 Bmw 325

x
56.330
+4.740
+0.050
26.
24.
Nagy Norbert
#23 Bmw e30

3
56.630
+5.040
+0.300
27.
22.
Csapó Roland
#63 Lada 2107

5
56.730
+5.140
+0.100
=
17.
Nagy Norbert
#75 Bmw e30

x
56.730
+5.140
29.
28.
Veres Tibor
#88 VW Golf

x
56.740
+5.150
+0.010
30.
21.
Fazekas Barnabás
#41 Peugeot 306 Gti

4
56.940
+5.350
+0.200
31.
38.
Karsai Tamás
#19 Lancia Delta

2
56.980
+5.390
+0.040
32.
40.
Lippai Tamás
#54 Lada 2105

5
57.160
+5.570
+0.180
33.
23.
Reiman Zoltán
#39 Lada 2101

4
57.450
+5.860
+0.290
34.
26.
Veres Tibor
#15 VW Golf

2
57.580
+5.990
+0.130
35.
48.
Karsai Tamás
#1 Lada VFTS

1
57.600
+6.010
+0.020
36.
32.
Szécsi Sándor
#28 Honda Accord

3
57.940
+6.350
+0.340
37.
25.
Magyar András
#14 Bmw 328

2
58.010
+6.420
+0.070
38.
42.
Liszkai Ádám
#35 Mazda 323

4
58.620
+7.030
+0.610
39.
30.
Csapó Attila
#47 Lada 2107

5
58.740
+7.150
+0.120
40.
29.
Pálfi Dávid
#78 Bmw 325

x
58.930
+7.340
+0.190
41.
36.
Hodosán Roland
#42 Bmw 2.0

4
59.000
+7.410
+0.070
42.
35.
Magyar András
#94 Bmw 328

x
59.190
+7.600
+0.190
43.
31.
Borbély Mihály Kopasz
#51 Lada 2107

5
59.390
+7.800
+0.200
44.
37.
Szilágyi Richárd
#95 Bmw

x
59.480
+7.890
+0.090
45.
33.
Szilágyi Richárd
#38 Bmw e36

4
59.520
+7.930
+0.040
46.
43.
Pánya Péter
#55 Suzuki 1,3

5
59.590
+8.000
+0.070
47.
Nagy Balázs
#43 Mazda 323

4
59.740
+8.150
+0.150
48.
45.
Albert Lajos
#56 Ford Fiesta

5
59.820
+8.230
+0.080
49.
41.
Karsai Tamás
#65 Lada VFTS

x
1:01.000
+9.410
+1.180
50.
44.
Lévai József
#21 Mercedes a210

3
1:01.240
+9.650
+0.240
51.
Kövér Bence
#64 Renault Twingo

5
1:02.320
+10.730
+1.080
52.
Magocsa János
#66 Lada VFTS

x
1:02.820
+11.230
+0.500
53.
Tóth István
#16 Bmw e36

2
1:02.850
+11.260
+0.030
54.
50.
Magocsa János
#34 Lada VFTS

4
1:02.910
+11.320
+0.060
55.
52.
Lévai József
#80 Mercedes a210

x
1:03.060
+11.470
+0.150
56.
55.
Halász Róbert
#24 Bmw 530d

3
1:03.420
+11.830
+0.360
57.
58.
Reiman Krisztián
#61 Lada 1500

5
1:03.920
+12.330
+0.500
58.
54.
Lévai Levente
#93 Mercedes a210

x
1:03.960
+12.370
+0.040
59.
65.
Lévai Levente
#33 Mercedes a210

3
1:04.090
+12.500
+0.130
60.
56.
Béke Imre
#62 Lada 2107

5
1:04.320
+12.730
+0.230
61.
57.
Csapó Attila
#92 Lada 2107

x
1:04.780
+13.190
+0.460
62.
63.
Csapó Roland
#81 Lada 2107

x
1:05.250
+13.660
+0.470
63.
59.
Tóth István
#90 Bmw e36

x
1:05.500
+13.910
+0.250
64.
60.
Vida Sándor
#60 Lada 2105

5
1:05.550
+13.960
+0.050
65.
61.
Puskás Mihály
#27 Bmw e30

3
1:06.580
+14.990
+1.030
66.
62.
Kocsel Tibor
#29 Bmw e46 comp

3
1:06.740
+15.150
+0.160
67.
69.
Halász Róbert
#74 Bmw 530d

x
1:06.910
+15.320
+0.170
68.
64.
Lackó Levente
#59 Lada 2107

5
1:07.920
+16.330
+1.010
69.
66.
Szilágyi Tamás
#89 Bmw e36

x
1:08.240
+16.650
+0.320
70.
67.
Török Bálint
#72 Bmw 325

x
1:08.300
+16.710
+0.060
71.
68.
Béke Imre
#69 Lada 2107

x
1:08.530
+16.940
+0.230
72.
76.
Sáfrán István
#8 Bmw e46

2
1:08.680
+17.090
+0.150
73.
78.
Szilágyi Tamás
#31 Bmw e36

3
1:09.270
+17.680
+0.590
74.
70.
Haklik Melinda
#17 Bmw e46

2
1:09.350
+17.760
+0.080
75.
71.
Molnár Roland
#50 Lada 2101

5
1:09.360
+17.770
+0.010
76.
72.
Tőkés Attila
#6 Bmw 3.6T

2
1:09.570
+17.980
+0.210
77.
73.
Tóth Gergő
#52 Lada 2101

5
1:09.590
+18.000
+0.020
78.
74.
Kovács Róbert
#18 Audi 1.9TDI

2
1:10.440
+18.850
+0.850
79.
89.
Majóczki Béla
#45 Lada 2105

5
1:11.150
+19.560
+0.710
80.
75.
Sáfrán István
#73 Bmw e46

x
1:11.350
+19.760
+0.200
81.
77.
Ratiu Roland
#32 Bmw e36

3
1:13.150
+21.560
+1.800
82.
79.
Nagy Zoltán
#57 Lada VFTS

5
1:14.840
+23.250
+1.690
83.
81.
Puskás Mihály
#79 Bmw e30

x
1:16.610
+25.020
+1.770
84.
80.
Török Bálint
#20 Bmw 325

3
1:18.840
+27.250
+2.230
85.
82.
Ratiu Roland
#77 Bmw e36

x
1:19.320
+27.730
+0.480
86.
83.
Kocsel Tibor
#91 Bmw e46 comp

x
1:19.690
+28.100
+0.370
87.
84.
Tóth József
#49 Lada 2107

5
1:19.850
+28.260
+0.160
88.
85.
Seres Ádám
#53 Lada 2107

5
1:19.880
+28.290
+0.030
89.
86.
Csuri Tamás
#22 Bmw e36

3
1:20.050
+28.460
+0.170
90.
87.
Vincze Mihály Dániel
#48 Lada 2107

5
1:21.320
+29.730
+1.270
91.
88.
Szoka Péter
#58 Lada 2105

5
1:21.420
+29.830
+0.100
92.
90.
Csuri Tamás
#70 Bmw e36

x
1:33.210
+41.620
+11.790
93.
91.
Magocsa János
#44 Trabant 1.4

5
1:38.700
+47.110
+5.490
94.
92.
Magocsa János
#67 Trabant 1.4

x
3:33.330
+2:41.740
+1:54.630
Információ (4)
SS3 15:23 A verseny véget ért ! Balesetmentes hazautat minden kedves kilátogatónak és versenyzőnek !
SS3 14:50 #57 Nagy Zoltán - : Le kellett tolni a pályáról ! Elromlott !
SS3 14:33 A napocska süt ! A pálya száraz ! A verseny a vége felé közeledik ! 16:00-kor Díjkiosztó !!
SS3 13:40 A 3.szakasz 14:00-kor rajtol előreláthatólag !